MIA WALDENSTEDT

ANNA DITTLAU

Mia är verksamhetschef i föreningen och i grunden utbildad personalare. Hon är hejare på buzz och älskar att vinna och ogillar starkt när människor väljer att ljuga.

Det enda Mia vill baka är kanelbullar som är det godaste som finns, enligt henne. Däremot så ska du inte bjuda Mia på vitlök, ris, koriander, lök, röd mat såsom hallon, tomat, chili och paprika

Mia är en person som har hela sin kalender markerad med saker som hon ska göra. Men hon vill gärna göra ännu mer så har du en idé är det med Mia du ska snacka. Med sitt smittande skratt kan allt bli verklighet. Det finns inget stop för vad en människa kan göra, tycker Mia. Så länge det finns engagemang så kan allt gå i uppfyllelse;

-Vill du åka till månen, då gör vi det!

Favoritkrydda: Kanel

Favoritgodis: Turkiskpeppar

Favoritkläder: Baggie jeans

Anna är den som har koll på kvitton, pyssel, ordningen och redan i Föreningen Fyrhuset. Anna är kassören i föreningen samtidigt som hon jobbar verksamhet åtminstone 10 kvällar i månaden. Hon har arbetat på Fyrhuset sedan 2006.

Hon gillar det där med väskor och örhängen. Är det något jobbigt som hon helst inte vill höra väljer hon att hålla för öronen. Tycker inte om att känna benknotor genom hyn såsom knogar och knäskålar.

Favoritfrukt: Mango

Favoritspel: Hay Day

Favorituttryck: Jag dööör!!

LOVIS NILHEIMER

Lovis är en glad, envis och organiserad person. Hon är alltid på språng, ser du henne inte på cykel så ser du henne gå i rask takt. Lovis väljer att se förändringar som en utveckling och som kan användas till något roligt och bra, bara en tänker till lite extra.

Hon värnar om djur, natur och allas lika värde, med undantag för clowner. Clowner tycker Lovis inte borde få finnas.

Något som däremot fångar hennes intresse är fotografi och vegetarisk mat. Saker hon inte kan leva utan är sina hörlurar, sin sekretär, lipsyl och digestivekex att knapra på när det kurrar i magen.

Är du nyfiken, så är Lovis den perfekta personen att upptäcka nya saker med. Går svaret inte att googla så finns det hundra tusen miljoner trillioner billioner andra sätt att ta reda på det man söker.

Favoritserie: Friends

Favoritårstid: Våren

Favoritartist: Beyoncé

TOMMIE JOHANSSON

MATTE KÄRRSTRÖM

Matte är en repris som har kommit tillbaka till Fyrhuset! Ni som inte har träffat Matte tidigare kommer se att han är en glad och rolig person som gillar när det händer saker. Han tackar aldrig nej till en innebandymatch eller dansuppvisning. Allt som handlar om rörelse och aktivitet är pluspoäng.

Om du ska visa något med liten text får du gärna påminna honom om att han ska ta fram sina läsglasögon för att vara steget före. Han är ingen hejare på sociala medier, så bli inte besviken om du inte får svar från Matte direkt, han vet förmodligen inte hur man gör. Han gör dock alltid sitt bästa!

Det där med att laga mat tycker han är lite överskattat, och han dricker inte kaffe. Matte gillar att snacka om allt mellan himmel och jord. Han är alltid intresserad av hör vad du har för fundringar om livet, gärna under tiden ni tränar att stå på händer. Om du hör Matte vissla, så är det ett tecken på att han trivs.

Favoritdjur: Lodjur

Favoritplats: Söderstadion

Favoritdoft: Hur skogen doftar efter regn

VI SOM JOBBAR