MIA WALDENSTEDT

Mia är verksamhetschef i föreningen och i grunden utbildad personalare. Hon är hejare på buzz och älskar att vinna och ogillar starkt när människor väljer att ljuga.

Det enda Mia vill baka är kanelbullar som är det godaste som finns, enligt henne. Däremot så ska du inte bjuda Mia på vitlök, ris, koriander, lök, röd mat såsom hallon, tomat, chili och paprika.

Mia är en person som har hela sin kalender markerad med saker som hon ska göra. Men hon vill gärna göra ännu mer så har du en idé är det med Mia du ska snacka.

Med sitt smittande skratt blir allt roligt  och allt kan  bli verklighet. Det finns inget stop för vad en människa kan göra, tycker Mia. Så länge det finns engagemang så kan allt gå i uppfyllelse;

-Vill du åka till månen, då gör vi det!

Favoritkrydda: Kanel

Favoritgodis: Turkiskpeppar

Favoritkläder: Baggie jeans

LOVIS NILHEIMER

Lovis  är en glad, envis och organiserad person. Hon är alltid på språng, ser du henne inte på cykel så ser du henne gå i rask takt. Lovis väljer att se förändringar som en utveckling och som kan användas till något roligt och bra, bara en tänker till lite extra.

Hon värnar om djur, natur och allas lika värde, med undantag för clowner. Clowner tycker Lovis inte borde få finnas.

Något som däremot fångar hennes intresse är fotografi  och vegetarisk mat. Saker hon inte kan leva utan är sina hörlurar, sin  sekretär, lipsyl och digestivekex att knapra på när det kurrar i magen.

Är du nyfiken, så är Lovis den perfekta personen att upptäcka nya saker med. Går svaret inte att googla så finns det hundra tusen miljoner trillioner billioner andra sätt att ta reda på det man söker.

Favoritserie: Friends

Favoritårstid: Våren

Favoritartist: Beyoncé

ALEX ALANKO

Alex har varit medlem i Föreningen Fyrhuset sedan han var 15 år. Han har varit med och byggt upp Fyrhuset Bikepark och idag arbetar han i föreningen. Han är en hängiven professionell cyklist. Är han inte i Fyrhuset Bikepark är han på tävlingar och cyklar. Alex besöker många platser i världen i sin karriär som cyklist och gillar att uppleva nya saker och möta människor för att lära sig mer om livet.

Alex älskar sin hund och att isbada mitt i vintern. Positivt tänkande och en känsla av att allt är möjligt är otroligt viktigt för Alex. Han är grymt nyfiken på dina funderingar om allt och inget. Nya recept på god lättlagad vegetarisk mat kan du alltid tipsa om.

Han gillar och planera och har en kalender som är välorganiserad, för att hinna med allt roligt som finns att utforska med livet och nytt som finns att lära. Så om du vill slänga dig ut och prova något nytt fråga Alex, han är på!

Favoritmat: Wok med mycket grönsaker

Favoritmånad: Maj

Favoritstad: Budapest

ANNA DITTLAU

Anna är den som har koll på kvitton, pyssel, ordningen och redan i Föreningen Fyrhuset. Anna är kassören i föreningen samtidigt som hon jobbar verksamhet åtminstone 10 kvällar i månaden. Hon har arbetat på Fyrhuset sedan 2006.

Hon gillar det där med väskor och örhängen. Är det något jobbigt som hon helst inte vill höra väljer hon att hålla för öronen. Tycker inte om att känna benknotor genom hyn såsom knogar och knäskålar.

Favoritfrukt: Mango

Favoritspel: Hay Day

Favorituttryck: Jag dööör!!

MATTE KÄRRSTRÖM

Matte är en repris som har kommit tillbaka till Fyrhuset! Ni som inte har träffat Matte tidigare kommer se att han är en glad och rolig person som gillar när det händer saker. Han tackar aldrig nej till en innebandymatch eller dansuppvisning. Allt som handlar om rörelse och aktivitet är pluspoäng.

Om du ska visa något med liten text får du gärna påminna honom om att han ska ta fram sina läsglasögon för att vara steget före. Han är ingen hejare på sociala medier, så bli inte besviken om du inte får svar från Matte direkt, han vet förmodligen inte hur man gör. Han gör dock alltid sitt bästa.

Det där med att laga mat tycker han är lite överskattat, och han dricker inte kaffe. Matte gillar att snacka om allt mellan himmel och jord. Han är alltid intresserad av hör vad du har för fundringar om livet, gärna under tiden ni tränar att stå på händer. Om du hör Matte vissla, så är det ett tecken på att han trivs.

Favoritdjur: Lodjur

Favoritplats: Söderstadion

Favoritdoft: Hur skogen doftar efter regn

FRIDA KEMPE

Frida har även hon rötter i föreningen sedan gammalt. Frida är en glad, glittrande och omtänksam människa men är urusel på att komma ihåg saker. Så du kan alltid påminna henne om nästa gång ni ska ses.

Frida älskar havet, fina båtar och katter. Hon gillar allt med äventyr och snabba hastigheter. När hon kör ribbåt känner hon sig som mest fri.

Hon gillar att vara med där det händer nya saker. Så om du har ett evenemang på gång vill Frida vara med och då svarar hon ofta ''Lätt!''.

Frida är hemmakär, hon kan sitt Djurö och Stavsnäs utan och innan, men just nu så är det pendling som gäller när hon flyttat in till stan.

Glöm aldrig att hälsa på Frida och presentera dig gärna med namn så du vet att hon kommer ihåg dig.

Favoritlåt: Stråkorkester med Mares

Favoritserie: Greys Anatomy