FYRHUSET BIKEPARK

Fyrhuset Bikepark byggdes under 2012 och utvecklas hela tiden. Parken har stora hopp för dig som åker på avancerad nivå, men även mindre för dig som är nybörjare. Det finns även en stor foampit på 8x6m. Fyrhuset Bikepark är en mötesplats för alla cykelintresserade oavsett åk-kunskaper. Vi vill att våra medlemmar tar hand

om parken och hjälper till vid öppning och stängning av bland annat foamen. I Fyrhuset Bikepark kan alla som

vill träna och om du vill kan du även få instruktioner och hjälp av föreningens engagerade medlemmar..

För att få åka i Fyrhuset Bikepark måste du vara medlem i Föreningen Fyrhuset, som är driftsansvariga över

parken. Ta med medlemsblanketterna påskrivna! Det kostar inget och det finns att skriva ut här.

Alex Alanko

073 534 22 69

Elliot Engström

072 96 55 112

Oscar Stefanski

070 574 65 84

Kontakta gärna någon utav projektledarna innan du dyker upp i Fyrhuset Bikepark; Alex Alanko, Elliot Engström Oscar Stefanski eller Wilmer Hansson via telefon eller facebook, som kan öppna för dig och visa dig runt.

Wilmer Hansson

076 842 00 77

HITTA HIT

Kommunalt:

Du tar buss 434 eller 433 från Slussen till Stavsnäs by och hoppar av. När du stigit av ska du ha ICA på din högra sida och så följer du cykelvägen i samma färdriktning som bussen. Sväng till höger första avtagsvägen och direkt därefter till vänster så ser du parken.

OBS; Packa ner cykeln när du åker buss.

Bil:

Från Stockholm: Åk väg 222 mot Gustavsberg, vidare mot Stavsnäs. När du kommit till Stavsnäs sväng höger efter Ica, sen första vänster och då ser du parken.

Adress: Gammelbodavägen 1, Stavsnäs.

FÖRSÄKRING

Olycksfallsförsäkringen gäller för heldygn för alla barn och ungdomar mellan 1-18 år som är folkbokförda i Värmdö kommun samt gymnasieelever och särskoleelever äldre än 18 år som är folkbokförda i Värmdö kommun. Barn och ungdomar folkbokförda i annan kommun täcks inte av Värmdö kommuns olycksfallsförsäkring på sin fritid.

ALL ÅKNING SKER PÅ EGEN RISK! HJÄLMTVÅNG!

Filmcred: Jesper Sundman Productions