NATTBANDY 15 DECEMBER 2018 kl.17.00-01.30

MEDALJÖRER 2017

VÄLKOMMEN TILL ÅRETS NATTBANDY I DJURÖ SPORTHALL!

Alla är hjärtligt välkomna oavsett ålder. Om du är förälder, ungdom, barn, dotter, son, vuxen, bror, farmor, morfar eller bara gillar innebandy ska du inte tveka, kom och titta på innebandy hela natten. Evenemanget är drog- och alkoholfritt och det innebär att vi kommer att ha alkoblås i entrén.

VAR MED OCH SPELA

Det krävs att du är går i åk 7 eller är 13 år eller äldre för att du ska kunna vara med och spela. Lag som har spelare som är mellan 13 år och 17 år har förtur vid anmälan. Även vuxenlag kommer att få delta i mån av plats. Om någon i laget är 18 år eller äldre räknas hela laget som ett vuxenlag.

Det får vara max 8 personer i varje lag (en målvakt, fem utespelare och två avbytare). Alla spelare måste spela någon gång varje period. I varje lag måste minst två tjejer och två killar spela!

Alla spelare måste vara medlemmar i Föreningen Fyrhuset – medlemskap är gratis! Medlemsblanketter finns att hämta här på vår hemsida men det går även bra att svänga förbi på Fyrhuset när vi har öppet. Är du under 18 år måste målsman signera. VIKTIGT - Ta med medlemspappret när du kommer till Djurö Sporthall annars kan du inte spela.

Laget ska ha ett lagnamn och en utsedd lagkapten.

ANMÄLAN

Anmälningsperioden är mellan den 26 november – 6 december.

Det kostar 20kr/ungdom och 50kr/vuxen att vara med och spela, detta betalas i samband med anmälan antingen via Swish eller med kontanter.

För att betala med swish: Fyll i “Nattbandy 2018” samt lagnamn i meddelandet och swisha till telefonnummer:

123 267 1444.

För att betala med kontanter: Kom till Fyrhuset på Gammelbodavägen 1, Stavsnäs, under våra öppettider och betala kontant till personalen.

Anmälan är giltig först när betalning inkommit och är då bindande.

Varje lag får välja sin lagfärg som de ska bära under matcherna. Får ni inte ihop det så att alla har samma färg finns västar till hands

Eftersom vi har ett begränsat antal platser är det först till kvarn som gäller!

TURNERINGSUPPLÄGG

Beroende av antal lag som anmäler sig och hur turneringsupplägget kommer att se blir matcherna 2x8 minuter eller 2x10 minuter långa med en halvtidspaus på 2 minuter.

Vanliga innebandyregler gäller och vi kommer att ha löpande klocka med undantag för eventuella skador.

I varje match utses en matchens lirare. En som redan blivit utsedd till matchens lirare kan inte bli det igen. Turneringens schysstaste spelare utses efter finalen.

UTRUSTNING

Målvaktsutrustning och några klubbor finns att låna om behovet finns. Vi hjälps åt allt går att lösa.

ÖVRIGT

Har du övriga funderingar är det bara att skriva dessa i eventet som finns på facebook, då det säkert är fler som undrar samma sak, så svarar vi så fort som möjligt. Vill du vara funktionär och vara med och anordna årets turneringen? Skriv i eventet eller till någon i personalen.

Vi finns även på telefon: 08-684 070 40.

Anmälan sker mellan 26 november - 6 december på www.foreningenfyrhuset.se eller hos oss på Fyrhuset.

Bilda ett lag eller kom och titta på innebandy hela kvällen! Varmt välkomna!