ÖPPEN VERKSAMHET

Föreningen Fyrhuset bedriver öppen verksamhet flera dagar i veckan i allaktivitetshuset Fyrhuset, som fungerar som en mötesplats. Här bedrivs verksamhet både inomhus och utomhus, och det finns oändligt mycket möjligheter på vad du kan göra här. Du kan till exempel laga mat, spela FIFA, cykla på cirkuscyklar, måla, spela gitarr, hoppa studsmatta, lägga pussel, se på film, spela biljard, klä ut dig i maskeradkläder, spela pingis eller bara hänga. Du kan även delta i möten, starta eller utveckla projekt, delta i spontana aktiviteter som anordnas på Fyrhuset, samtala med personalen, anordna evenemang och massa mer. För att delta i denna verksamhet krävs inget medlemskap, och vi har öppet för alla över 13 år eller för dig som går i sjuan och uppåt.

ÖPPETTIDER

Måndagar 15.00-21.30